lunes, 8 de junio de 2020

QUEDAMOS NA CASA XUÑO 2




BENVIDOS DE NOVO A PASALO BEN  CANTANDO,BAILANDO E XOGANDO COA MÚSICA.


 .-CANTAR:MI BARBA TIENE TRES PELOS
                                                           

PELO GATO A VACA MARELA https://youtu.be/7ukgZ3iOQ  

2.-BAILAR: O DIVERTIDO BAILE DA FRUTA

                                       

 3.-TOCAR:PERCUSIÓN

KokoleokoEşliritimAnaokulu https://youtu.be/FeNL1EPt2VY  (PARA HACER CON PAPI O MAMI LOS DE CINCO AÑOS ).Si es difícil hacéis un trocito.

Aprender los instrumentos de cuerda. Musica para niños

https://www.youtube.com/watch?v=DMu0Vp_doZY      

                                          

              

4.-ESCOITAR:
La Pantera Rosa –VIOLINISTA EN ROSA

                             Partitura La pantera Rosa Violonchelo | Violonchelo, Partituras y ...
           

Conto canción:  CHOCOLATA É un relato sobre as ilusións, os desexos, a amizade, a importancia da experiencia e o valor daquilo que temos preto.


                                        


 ACTIVIDADES PARA 1º E 2º:
EXPRESIÓN ARTÍSTICA    

BENVIDOS DE NOVO A PASALO BEN CANTANDO,BAILANDO E XOGANDO COA MÚSICA.
   
1.-CANTAR: 

Pelo Gato 24 - A Vaca Marela 
https://youtu.be/7ukgZ3iBDOQ

A Voz do Son – Pirilampo https://youtu.be/OM1iGQD1KSY

                                                                                       Pirilampo - Inicio | Facebook                                                 
2.-BAILAR:

Zumba Kids (easy dance) - I like to move it  https://youtu.be/ymigWt5TOV8

                         

3.- CREAR  E TOCAR

É un xogo onde cada un crea a súa propia música. É moi doado de empregar e podedes crear diferentes melodías en poucos segundos. Non tedes que instalar nada no vosocombinación das cuadrículas formarán unha composición musical e artística. Debaixo das cuadrículas tedes uns puntos, representan a percusión. Para escoitar a túa creación da ao Play.

Dependendo do dispositivo, co que accedas, podes ir creando a música co teclado, o rato ou co  dedo se o abres dende unsmartphone ou tablet. Pódese xogar tamén coa voz se tedes un micrófono, pero non é necesario.
O debuxo que tedes debaixo representa algunhas das imaxes que podedes facer con este xogo.
                              

4.- ESCOITAR:

LeroyAnderson – TheWaltzingCat https://youtu.be/DOlG8Ut-gTc Debuxos animados.

"TheWaltzingCat "byLeroyAnderson https://youtu.be/oaSQa-yCNjg

                 Leroy Anderson - The Waltzing Cat | Niños, Jerry lewis, Musica variada

Escuela De Música Para Niños Ilustración Vectorial Niños Cantando ...ACTIVIDADES PARA 3º E 4º:                                                   
BENVIDOS DE NOVO A PASALO BEN 
CANTANDO,BAILANDO E XOGANDO COA MÚSICA.             

1.-CANTAR e facer percusión
                                
                                      

Si ma makaScola https://youtu.be/o8Nxcp8maYoVer o vídeo completo. Imitar a percusión corporal aprender pouco a pouco a percusión corporal. Parar o vídeo tantas veces como precisedes.

Si Mama Kaa https://youtu.be/8CvyMaAGWUMLetra da canción anterior.


2.-BAILAR: AQUÍ  TEDES  DÚAS VERSIÓNS PARA BAILAR

    LA CINTURA AlvaroSoler ZUMBA Coreografía https://youtu.be/du7ZHIOmKiE

"LA CINTURA" - AlvaroSoler / Zumba® choreobyAlix&ZumbaFranceteam https://youtu.be/JU460LGrCVQ

3.-TOCAR:

FRAUTA 4º:  CANCIÓN MOI FÁCIL

A Polka. Notas SI e LA. Titorial para frauta doce: https://youtu.be/kMcQNGFCOZQ

DIVERTIROS CON ESTE XOGO DE CREAR E TOCAR

SONGMAKER https://musiclab.chromeexperiments.com/Song-Maker/

É un xogo onde cada un crea a súa propia música. É moi doado de empregar e podedes crear diferentes melodías en poucos segundos. Non tedes que instalar nada no voso dispositivo, unicamente tedes que clicar no enlace. Neste xogo únense a arte plástica e a musical. Tedes que clicar na cuadrícula que elixades para crear un son e a cuadrícula colorearase. A combinación das cuadrículas formarán unha composición musical e artística. Debaixo das cuadrículas tedes uns puntos, representan a percusión. Para escoitar a túa creación da ao Play.
Dependendo do dispositivo, co que accedas, podes ir creando a música co teclado, o rato ou co  dedo se o abres dende unsmartphone ou tablet. Pódese xogar tamén coa voz se tedes un micrófono, pero non é necesario.
O debuxo que vedes representa algunhas das imaxes que podedes facer con este xogo.

4.-ESCOITAR:

Piccolo, Saxo y Compañía (OreroEdition)  https://youtu.be/8E54y1S0WOYLembra os nomes dos instrumentos e as familias as que pertencen.



Seguide entrando nesta páxina para practicar e memorizar a colocación das notas no pentagrama.

·   Aprendo música: Actividades y juegos para aprender y practicar el lenguaje musical

Elexide: Memory notas , aprendo notas e atrapa notas




ACTIVIDADES PARA 5º E 6º:   
        

C.R.A. PABLO A. CRESPO-Aliaga, Camarillas, Cuevas de Almudén ...



BENVIDOS DE NOVO A PASALO BEN CANTANDO, BAILANDO,TOCANDO E ESCOITANDO MÚSICA.


2.-BAILAR:

DANCE MONKEY


"LA CINTURA" - AlvaroSoler / Zumba® choreobyAlix&ZumbaFranceteam https://youtu.be/JU460LGrCVQ


3.-TOCAR:PERCUSIÓN E CANCIÓN


Si ma makaScolahttps://youtu.be/o8Nxcp8maYoVer o vídeo completo. Imitar a percusión corporal aprender pouco a pouco a percusión corporal. Parar o vídeo tantas veces como precisedes.

Si Mama Kaahttps://youtu.be/8CvyMaAGWUM Letra da canción anterior.


FRAUTA:



PARA 5º: Animádevos con este tutorial de “Ven Bailar Carmiña"                           https://youtu.be/bDPULwC15UA



PARA 6º un pouco más difícil:   TheLion sleeps tonight (FAMOSISSIMA)https://youtu.be/MMQidsCcAeUToca coa frauta.Lembra que as notas agudas as escriben en maiúsculas.

Recordar  DO e RE AGUDOS:DO:Tapades o 2º buraco e o de atrás.

                                         RE:Tapades o segundo burato e destapades o de atrás.



DIVERTIROS CON ESTE XOGO


SONG MAKER https://musiclab.chromeexperiments.com/Song-Maker/


É un xogo onde cada un crea a súa propia música. É moi doado de empregar e podedes crear diferentes melodías en poucos segundos. Non tedes que instalar nada no voso dispositivo, unicamente tedes que clicar no enlace. Neste xogo únense a arte plástica e a musical. Tedes que clicar na cuadrícula que elixades para crear un son e a cuadrícula colorearase. A combinación das cuadrículas formarán unha composición musical e artística. Debaixo das cuadrículas tedes uns puntos, representan a percusión. Para escoitar a túa creación da ao Play.

Dependendo do dispositivo, co que accedas, podes ir creando a música co teclado, o rato ou co  dedo se o abres dende unsmartphone ou tablet. Pódese xogar tamén coa voz se tedes un micrófono, pero non é necesario.
O debuxo que tedes debaixo  representa algunhas das imaxes que podedes facer con este xogo.
                              
  
4.-ESCOITAR:

INSTRUMENTOS POPULARES GALEGOS
Despois da gaita ímos recordar  como é e como soa a pandeireta
A pandeireta é un instrumento de percusión da familia da membrana, pel ou parche.
 É un tambor pequeno consta de tres elementos:
·        un bastidor de madeira, en forma de aro, cuberto de pel
·        A pel de ternero ou plástico que vai sobre o bastidor
·        As sonallas : están feitas de latón, cobre ou algún metal liviáno, son as que realizan o son tan característico de cascabeleo. As sonallas van nos costados, chegan a ser entre 6 e 10 pares dependendo do tamaño da pandeireta.
Para tocar un ritmo, sacódese cunha man e golpéase coa outra. Tamén se pode frotar co pulgar ou golpeala con tra o corpo.
Tócase en todo o mundo, nas orquestas, nos colexios, nas igrexas

AROA SERANTES TOCANDO EL VIOLONCELLO NORABOA!!!

https://drive.google.com/file/d/1DMw5qXUvmAL8CDQG4Mys2JSAyR3ngi2l/view?usp=sharing
  
AROA GÓMEZ PRACTICANDO UN JUEGO CON EL VASO.MUY BIEN.

https://drive.google.com/file/d/10ZojqYbhFCap_bipNk0xMeqiKzOtGWy0/view?usp=sharing

No hay comentarios:

Publicar un comentario